    From: quent <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Instalacje w domu - na etapie projektu?
    Date: Thu, 10 Oct 2013 13:27:41 +0200

    On 2013-10-10 10:40, Franc wrote:
    > Hej Grupo,
    >
    > Sorry, że męczę - ale sobie pozwolę :-)
    > W nawiązaniu do wczorajszego posta o stropach ustaliliśmy, że będzie jadnak
    > na całości stropu zastosowana płyta żerańska. Będzie ułożona w trzech
    > pasacg o 3,6 metra długości.
    >
    > Przy okazji tej dyskusji wyszło (marudny jestem), że chcę do domu WM + reku
    > - i się zaczęło. Kontruktor od razu wypalił, że on już teraz musi wiedzieć
    > jak będzie poprowadzona WM, bo on to musi uwzględnić przy lczeniu i
    > zaznaczeniu otworów w płytach żerańskich.

> [...]

    Tora-wentylacja z Częstochowy. Na montaż prosić p. Mariusza Sypek ;-)
    Ich mogę polecić a odnośnie do rozprowadzenia kanałów to tak jak już
    zostało napisane, najrozsądniej jest w suficie podwieszanym czyli
    musiałbyś wymurować wyżej o tyle ile projektant kanałów Ci powie ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info