  • Data: 2013-10-10 14:48:44
    Temat: Re: Instalacje w domu - na etapie projektu?
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-10-10 13:31, Franc wrote:

    > To chyba bym musiał dać wszędzie sufit podwieszany, bo z tego co widze w
    > różnych projektach w necie, to w każdym pomieszczeniu jest końcówka
    > (nawiew, albo wywiew).

    Sufit podwieszany to akurat świetny pomysł o ile możemy go zrobić,
    czytaj - mamy odpowiednio wysokie pomieszczenie :-)
    Mógłbyś nawet kłaść elektrykę po suficie a nie podłodze, jak to się
    zwykle robi w przypadku ciężkich stropów. Pod sufitem przynajmniej
    tynkarze nie zmasakrują przewodów ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info