  • Data: 2009-05-13 14:59:15
    Temat: Re: Izolacja fundamentu
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "Ariusz" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:guc2es$fb0$1@news.onet.pl...

    > A powiedz mi na jaką głębokość przemarza ziemia.
    > Czyż sama w sobie nie jest już dobrym izolatorem. Skoro max zakłada się
    > dla mojej strefy 1,2 m i to naprawdę przy ekstremalnych mrozach. Normalnie
    > strefa przemarzania wynosi około 20 - 30 cm, a ostatnimi laty

    Ale nie chodzi o przemarznięcie, bo przemarznięcie to sytuacja ekstremalna.
    Chodzi o to żeby rogi przy podłodze miały temperature pomieszczenia, a nie
    żeby wysysały ciepło w ziemię.
    Rozumiesz? Chodzi o radiator taki jak masz na procesorze. Po co chcesz go
    obsypać ziemią? Nie lepiej odizolować od ziemi w ogóle?