  • Date: Tue, 14 Aug 2012 17:38:06 +0200
    From: BAREK <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Izolacja/ocieplenie dość starego domu -STRYCH

    > juz ci kiedys pisalem o kosztach piany - jesli ty nadal o tym myslisz to
    > musisz byc nadzianym gosciem - gratuluje :)

    Nadziany?! :-)
    Często jest tak, że ostatecznie tańsze są rozwiązania na starcie droższe.
    Akurat mam trochę zawodowo do czynienia z pomieszczeniami piankowanymi
    pod przechowalnie owoców, stąd ten pomysł.

    Można założyć, że wełna z ułożeniem będzie 2x tańsza od pianki?

    Wełnę będzie kiedyś ewentualnie łatwo usunąć, piankę odskrobać już nie
    tak łatwo.

    Tylko czy da się dobrze podkleić wełnę pod deskowanie na którym jest
    papa i na niej łaty/kontr-łaty i blacho-dachówka?
    Bez ryzyka, że gdzieś w tym wszystkim będzie się zbierała wilgoć i cos w
    końcu zacznie gnić?