  • Data: 2012-08-14 20:12:26
    Temat: Re: Izolacja/ocieplenie dość starego domu -STRYCH
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:502a70de$1@news.home.net.pl...
    > Można założyć, że wełna z ułożeniem będzie 2x tańsza od pianki?

    2x to mało?? :-) No to weź i zadzwon do firm , sprawdz sam i podaj nam tu
    wyniki. Bo ja głosuję ze wełna bedzie tańsza 4x, a nie 2.

    > Wełnę będzie kiedyś ewentualnie łatwo usunąć, piankę odskrobać już nie tak
    > łatwo.

    jakie usuwanie? Budujesz czy rozbierasz? A usuwanie bedzie
    podobne -całkowity rozpie....ol ;)

    > Tylko czy da się dobrze podkleić wełnę pod deskowanie na którym jest papa
    > i na niej łaty/kontr-łaty i blacho-dachówka?
    > Bez ryzyka, że gdzieś w tym wszystkim będzie się zbierała wilgoć i cos w
    > końcu zacznie gnić?

    Toz to zwykła, typowa technologia. Jak sie zrobi po bozemu bedzie dobrze.

    b.