    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Jablonie - mity o sadzeniu?
    Date: Sat, 27 Feb 2016 23:43:16 +0100

    n...@g...com napisało (głupio, ale to przecież żadne zaskoczenie):

    > Tia... taki np 50-60-70-letni profesjonalista czy inny amator huk
    > czasu mają na czekanie, aż im siewki zaowocują po 10 latach :->

    -- Czy ja wiem, szefie? To zależy, jak się na to patrzy. Bywają wypadki,
    że nawet mądry Salomon... Słuchaj, kiedyś przechodziłem przez wioskę.
    Jakiś dziewięćdziesięcioletni dziadunio sadził drzewo migdałowe. "Hej,
    dziadku!, wołam, sadzisz drzewo migdałowe?" A on, zgarbiony, odwrócił
    się i powiedział: "Tak, mój synu, ja postępuję tak, jakbym nigdy nie
    miał umrzeć!"

    -- A ja, odparłem, postępuję tak, jakbym miał umrzeć w każdej chwili.

    Kto z nas dwóch miał rację, szefie? -- Spojrzał na mnie triumfalnie.

    -- Tu cię mam! -- powiedział.

    Jarek

    --
    Szefie, jaka piękna katastrofa!