    From: "Maniek4" <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jacku i Adasiu- coś dla Was
    Date: Wed, 28 Jan 2009 19:27:23 +0100

    news:glpbrj$gp4$1@inews.gazeta.pl...

    > Maniek, to są własnie metody płaszczycowe. Nawet nie wiesz kiedy w
    > podstępny sposób wciąga Cię w dyskusję,

    Wiem, wiem:-), to byl taki test wiarygodnosci. Mozna na podstawie tego
    dokonac malej analizy. :-)
    Brak ustosunkowania sie do wykazania bezsensu informacji personalnych na
    temat uzytkownika, ktorego nikt tu nie zna. Dalej zazut niby mojego
    manipulowania, bo nie zacytowalem calosci postu w czesci dotyczacej "nie
    udzielania sie" wspomnianego uzytkownika, co i tak nic nie zmienia i dla
    ogolu jest raczej drugorzedne i nie specjalnie ktos na tym zyskal, wiec dale
    bzdury nic nie wnoszace. Nie wspominajac juz o merytorycznej dyskusji.:-).
    Ostatnie slowo "zalosne" ma mnie zmusic do emocjonalnej dyskusji, ktorej
    konca prozno bedzie szukac.
    Na koniec niby pytanie rzucone ot tak sobie, dla czego wstydze sie podpisac
    nazwiskiem. Pytanie, na ktore nie ma dobrej odpowiedzi, bo zastanawiajac sie
    chwile mozna zauwazyc ile potencjalnych watkow dyskusji mozna rozpoczac nie
    zaleznie od danej odpowiedzi, a juz strach pomyslec gdyby byla agresywna.
    Zwrot "wstydzisz" w ostatnim zdaniu jest stwierdzeniem niczym nie popartym,
    sugestia majaca na celu "ustawic" moje emocje i zmusic mnie do dalszej
    dyskusji, by mozna bylo tworzyc kolejnego flame'a.
    W ten sposob mozna zyskac kolejnego najlepiej agresywnego dyskutanta i
    realizowac sie podczas prymitywnych dyskusji i spelniac sie w necie, skoro w
    zyciu nie bardzo wychodzi. :-) Macie racje to nie troll, to jego ewolucja,
    albo jakies glebsze problemy.
    W sumie nie mam nic przeciwko merytorycznej dyskusji z Adamem P, ale jak
    widac z powyzszego nie chodzi o merytoryczne dyskusje dotyczace budowania. A
    co robic, to chyba wiadomo. :-)

    Pozdro.. TK