  • 1. Data: 2009-01-26 14:22:11
    Temat: Jacku i Adasiu- coś dla Was
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    http://groups.google.pl/group/jacekadas
    Pod podanym wyżej adresem załozyłem odrębną grupe na Wasze dyskusje;)))
    Zresztą każdy mile widziany
    Można swoich teori bronic do woli;)))

    Ps
    A może wyluzujcie, dajcie Sobie po gębie ew. wypijcie flaszke;)))

    Krzysiek

  • 2. Data: 2009-01-26 14:33:30
    Temat: Re: Jacku i Adasiu- coś dla Was
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

> [...]
    > Można swoich teori bronic do woli;)))
    >
    > Ps
    > A może wyluzujcie, dajcie Sobie po gębie ew. wypijcie flaszke;)))

    Przez takie zachowanie jakie właśnie zaprezentowałeś takie trole jak Adaś
    ciągle żyją. Zrównujesz go z Jackiem i czuje się dowartościowany. Trole
    trzeba piętnować, a nie nobilitować pisząc, że mają cokolwiek wspólnego z
    resztą użytkowników. Na grupach fotograficznych już jest już względny spokój
    bo Adaś spotyka się ostrą reprymendą, a na tej grupie sobie używa bo czuje
    się dowartościowany, bo część ludzi nie wiedzieć czemu traktuje go jak
    pełnoprawnego uczestnika dyskusji.

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 3. Data: 2009-01-26 15:08:33
    Od: "tornad" <t...@o...net>

> [...]
    > Można swoich teori bronic do woli;)))
    >
    > Ps
    > A może wyluzujcie, dajcie Sobie po gębie ew. wypijcie flaszke;)))

    Dobry pomysl, taki wentyl bezpieczenstwa. Niestety prawie azdy w swoim zyciu
    przechodzi taki okres, juz to nasz Wieszcz zdefiniowal jako mlodosc durna i
    chmurna.
    Wyrosna z tego... Tyle, ze jak ktos ma modna teraz dyslekcje czy normalnie
    pop...ne we lbie, to to moze trwac i lata cale.
    Sa tez goscie, ktorzy maja dosc skuteczny sposob uczenia sie; po prostu
    krytykuja wszystko i wszystkich niezaleznie od tego czy maja o czyms pojecie
    czy sa zupelnie zieloni. I na to sie wielu nabiera tlumaczac im cierpliwie i
    wyjasniajac a tymczasem oni smieja sie w duchu z naiwnych i swoj sukces mierza
    iloscia dyskutantow.
    Ja takich ignoruje a nawet zdarza sie ze lekko i kulturalnie oczywiscie, daje
    im do zrozumienia, ze sa inteligentni inaczej albo wrecz zachowuja sie jak
    ochraniarz haremu, czyli eunuch, ktory bardzo dobrze wie jak to sie robi,
    tyle, ze sam nie potrafi...
    Pzdr.

  • 4. Data: 2009-01-26 19:10:39
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Panie poruczniku, czy to alibi to do mnie było?
    Jacek

  • 5. Data: 2009-01-26 19:25:58
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Pod podanym wyżej adresem załozyłem odrębną grupe na Wasze dyskusje;)))
    > Zresztą każdy mile widziany
    > Można swoich teori bronic do woli;)))

    Czy naprawdę sądzisz, że kłótnie z Adamem mnie bawią i cieszy mnie to, że
    łazi za mną po grupach jak pies przybłęda i ciągle obszczekuje ?
    Poczytaj archiwa różnych grup dyskusyjnych to zrozumiesz kim jest Adam
    Płaszczyca.

    > A może wyluzujcie,

    Już mu to wielokrotnie proponowałem. Jednak Trol to Trol.

    > ... dajcie Sobie po gębie

    Żeby mnie wsadził do pierdla za pobicie ? ;)
    On już kilka razy straszył mnie sadem za to tylko, ze z nim dyskutowałem. Co
    by było gdybym na niego podniósł rękę ?
    Ja natomiast nic mu nie jestem w stanie zrobić, bo przy jego chorobie to on
    ma "immunitet" ;D

    > ... ew. wypijcie flaszke;)))

    To już jest w ogóle niemożliwe. Po "pijoku" to albo ja bym go utłukł, albo
    on mnie :)))

  • 6. Data: 2009-01-26 19:37:19
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

> [...]
    > Płaszczyca.

    > Już mu to wielokrotnie proponowałem. Jednak Trol to Trol.

    Czegos nie rozumiem??
    To po cholere z nim gadasz??

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2009-01-26 19:50:13
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Czegos nie rozumiem??
    > To po cholere z nim gadasz??

    Hmmmm....... ? Sam się nad tym zastanawiam.
    Miałem nadzieję, że w końcu zrozumie i będzie z nim można normalnie
    rozmawiać.
    Chwilami nawet takie sprawiał wrażenie, ale co jakiś czas mu odbija tak jak
    dzisiaj.
    Choć może masz rację, ze lepiej jest go ignorować.

  • 8. Data: 2009-01-26 20:07:31
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

> [...]
    > jak dzisiaj.
    > Choć może masz rację, ze lepiej jest go ignorować.

    Tak bedzie najzdrowiej.
    Nie bedzie mial z kim gadac to sie wyniesie.

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2009-01-26 20:37:16
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Maniek4 pisze:

    > Tak bedzie najzdrowiej.
    > Nie bedzie mial z kim gadac to sie wyniesie.

    E tam :)
    Adas daje rady od lat wielu :)
    Teraz dziala ostro tutaj, za jakis czas bedzie robil trollo-doktorat z
    medycyny to sie przeneisie na odpowiednia grupe :)

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 10. Data: 2009-01-26 21:40:24
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    "Jacek \"Plumpi\"" napisal:
    > On już kilka razy straszył mnie sadem za to tylko, ze z nim dyskutowałem. Co
    > by było gdybym na niego podniósł rękę ?

    No i co z tego? Moona tez straszyl, ubaw byl niezly na pl.regionalne.krakow
    i nic z tego sie nie urodzilo. Ot, taki folklor lokalny.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek