  • Data: 2010-07-06 21:40:58
    Temat: Re: Jajowar...?
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i100tb$dp2$1@news.onet.pl...
    > Witajcie.
    >
    > Czy ktoś używa tego czegoś - jajowaru :-DDD.

    > Bardzo będę wdzięczny za wszelkie sugestie i uwagi odnośnie jajowaru -
    > jaki kupić, na co zwrócić uwagę przy używaniu.
    > Chodzi o ugotowanie od czasu do czasu jajek na twardo, albo miękko :-) dla
    > jednej osoby.

    Od ponad 15 lat mam i używam. Teraz już drugi lub trzeci. Bardzo fajna
    rzecz - nie trzeba pilnować i cudować a jajka ZAWSZE wychodzą jak chcesz,
    miękkie, średnie lub twarde. Nie pękają skorupki. Bardzo wygodne przy kilku
    osobach. Nie trzeba się srać z parzyłapką, wylewaniem wrzątku, pękającymi
    skorupkami, minutnikiem itp.
    Ten drobiazg to akurat jedno z tych udogodnień które warto mieć, nawet
    bardziej warto niż mikrofalówkę, zmywarkę czy inny wypiekacz do chleba....
    Te droższe mają zazwyczaj wyłącznik i napis typu Bosh lub AEG. Czasem są to
    te same urządzenia z różnymi napisami. Generalnie, jeżeli użyto podobnych
    materiałów możesz brać tańszy (przez wiele lat używałem clatronic) - będzie
    działał tak samo. Tańsze mają zazwyczaj teflonowany zbiornik (tackę),
    droższe- z nierdzewki.
    --
    Jackare