    From: "kiki" <s...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak budować nowe domy na wypadek wojny?
    Date: Sun, 9 Mar 2014 15:34:12 +0100

    news:lfhqd5$b2g$1@news.task.gda.pl...

    > jeśli sie tak zachowuja jak ty to wcale sie nie dziwię.

    Ja do nich w ogóle nie chodzę kupować. Mam sklepik 300m ode mnie, a tam nie
    byłem od 3 lat. Nie bardzo mają za co tak mówić, bo czasem dorobią kosząc
    trawę czy malując płot. Gdyby nie "Jaśnie Państwo" to lokalsi by nie
    dorobili nic. Ty się nie martw, za twoimi plecami też tak gadają, jak tylko
    odejdziesz na 10 kroków.