  • Data: 2014-03-09 16:19:29
    Temat: Re: Jak budować nowe domy na wypadek wojny?
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > I pękła tajemnica KRUSu.

    Kiedyś miałem okazję pracować w kujawsko-pomorskim przez rok.
    Sam jestem z małopolski.
    Inny świat. A ta sama Polska.

    Kiki mówi o "wykopaniu" dzieci w świat.
    A myślisz że tam jest lepiej?

    Kilka tygodni czytałem książkę wspomnienia z międzywojennej Irlandii.
    Gość napisał że z rodziny jego kolegi 12 (dwanaścioro) dzieci umarło w wieku
    przedszkolnym.

    Byłem w USA ponad dwa lata.
    Tamtejsi Polonusi przeżywali afery w Polsce. A że zamykali lokalnych polityków za
    oszustwa to nikogo nie obchodziło.

    Kilka miesięcy temu była koleżanka żony u nas na obiedzie.
    Prawdziwa Niemka z dziada pradziada.
    I też narzekała.

    Byłem w Indiach kilka tygodni.
    Największa demokracja świata.
    A taki syf że mózg staje.

    Pracowałem w firmach z ludźmi z Indii Irlandii Hiszpanii RPA.
    I rozkład normalny.
    Każdy trochę chce popracować dużo zarobić i mieć święty spokój.

    stary film a niewiele się zmieniło
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=HtndkVHFig8

    Kiki wysłać dzieci, ale gdzie?
    USA/EU
    i słuchać czegoś takiego :
    http://www.youtube.com/watch?v=AeRWlblEJj4&feature=p
    layer_profilepage#t=208

    Proszę Ci ...
    A w innych krajach to trzeba zapieprzać podobnie jak w Polsce bez gwarancji na
    sukces.