    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak budować nowe domy na wypadek wojny?
    Date: Sun, 9 Mar 2014 15:38:37 +0100

    Kris wrote:

    > I teraz przenieś to na Polaków: nie wygralismy żadnej wojny,
    > powstania to tez raczej tragedie, współczesnie na obczyżnie
    > nnajbardziej prawdopodobne jest że Polaka oszuka Polak itd. Po
    > sąsiedzku w innym watku piszemy o polskich przedsiębiorcach i
    > dlaczego lepiej pracować w Biedronce jak u polskiego handlowca.
    > I Budyń mi tam wyżej pisze że mam mówc dzieckuize warto zginąć za
    > "polskę"

    patruyiotyzm to cos co wymyślono aby szczuć jednych ludzi przeciwko
    drugim...

    najlepszy przykład to Ameryka, tamtejsi patrioci nie potrafią pojąć że
    mordowanie ludzi bez sądu na całym świecie nie jest czynem patryiotyczny
    tylko zwykłym bandytyzmem.

    nie przyjmują do wiadomości że ich prezydenci są zbrodniarzami wojennymi.

    ciekawe jakby sie poczuli gdyby ktos postanowił tak samo zacząć ic traktować
    za pomocą dronów i prywatnych ochroniarzy.

    To co dzisiaj robi Putin i jak sie zachowuje to niestety skutek tego jak
    wybiórczo przywódcy demokracji traktują prawa człowieka. Już można było
    usłyszeć Ławrowa.

    Metoda prowadzenia wojny firmami prywatnymi jest zerżnięta z USA które
    powszechnie stosuje najemników do robienia tego czego nie powinno sie robić.