  • Data: 2014-03-10 14:03:18
    Temat: Re: Jak budować nowe domy na wypadek wojny?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:54a68f0e-dbc5-4442-871c-02a4c037b30b@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 10 marca 2014 08:44:03 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > taaa? zaraz będą wybory - no to ja cie pytam na która partię mam
    > zagłosować
    > jesli najbardziej zależy mi na silnej polsce? Bo na dzis mogę tylko
    > głosować.

    >KNP. Tylko nie pisz, ze realnie nic sie nie zmieni i to nie ma sensu, bo
    >w ten sposob postepujac tylko powodujesz dalsza stagnacje i kolejne 4 lata

    ok - to jest jakies rozwiązanie jesli przekroczy próg wyborczy, a w koncu ma
    od lat jakąś szanse. Jesli nie przekroczy to głos stracony, jak w kazdych
    poprzednich wyborach.
    Ale dalej - powiedzmy ze bedzie miało te 5% i z 10 posłów. Albo sie zapisze
    do jakiejs koalicji albo kompletnie nie ma znaczenia.
    A 5% dodane do realnego kandydata do objecia władzy czyli pis to znacznie
    wiecej niz 10 posłów.

    Matematyka wskazuje ze aby pogonic postubeków od władzy trzeba oddac glos na
    pis. Trudno...

    b.