  • Data: 2014-03-10 16:34:13
    Temat: Re: Jak budować nowe domy na wypadek wojny?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:f4722cf0-d7e6-4ba0-8cc1-fa849fa7ff19@googlegrou
    ps.com...
    >Zaglosuj - nawet jak nie przekrocza progu to nie bedzie to glos zmarnowany
    >- pokazesz milionom innym Polakow ze popierasz KNP. Moze w nastepnym
    >glosowaniu dzieki temu wiecej osob zdecyduje sie zaglosowac zgodnie ze
    >zdrowym rozsadkiem, a nie "na mniejsze zlo".

    oprócz tego ze to zgłos zmarnowany (mimo waszych intencji) to nie wierze w
    jego opowiadanka. One są w gruncie rzeczy podobne do tuskowych.
    Tusk opowiada ze zrobi to czy tamto - i nie robi. Ale wiernych swoich
    wyborców którzy lubią słuchac co władza "zrobi" ma.
    No to ja sie pytam co zrobi korwin? Program na panstwo idealne za 100 lat
    ma. A powiedzmy ze przejmuje władze - emerytom emetytury zabierze? Jesli tak
    to z czego bedą zyli? Jesli nie to musi miec na to kase z podatków- i juz po
    liberalnym programie...

    >W ten sposob zawsze bedziemy wybierac miedzy PO a PIS i nigdy sie tu nic
    >nie zmieni. Chore myslenie :-)

    powiedz amerykanom ze są chorzy bo maja tylko dwie partie :) A poza tym PO
    za 5 lat nie bedzie (albo w formie takiej jak dzis samoobrona).

    I wyjdzie jak zwykle pis wygra, ale nie dosc mocno, zeby zrobic powazne
    zmiany, korwin polegnie jak zwykle, ubeki znajda se nowych obronców w
    sejmie, a my bedziemy strzyżeni jak bydło... Jak zawsze.

    b.