  • Data: 2011-01-17 18:35:58
    Temat: Re: Jak działa rekuperator
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    janusz_kk1 <j...@o...pl> napisał(a):

    > Dnia 17-01-2011 o 09:56:35 kogutek <s...@g...skasuj-to.pl> =
    > =
    >
    > napisa=C5=82(a):

    > C5=3D82ko =

    > nej.
    > na reku =

    > t tak samo =

    > C5=3DBCe =

    > =82ka to nie nale=C5=BCy tego =

    > Ty nap;rawd=C4=99 jeste=C5=9B chory, nie sprzedaje reku.

    > o rocznych. =

    > miast rekuperatora.
    > To wsad=C5=BA sobie j=C4=85 w d..=C4=99 i grzej ni=C4=85 przez zim=C4=99=
> [...]
    Napisaleś ze "liczysz klientowi". Oznacza to że nawet jak nie sprzedajesz
    rekuperatorów to żyjesz z tego w sposób pośredni. Oczywiście policzyleś mu tak
    żeby dobrze wyglądalo i zeby uzasadnić konieczność posiadania rekuperatora.
    Już Ci napisalem że cioły są po to żeby ich skroić na tyle na ile się da. Az
    im galy będą wylazily. Takie zycie. Policzyłeś mu ile doloży do interesu jakna
    zewnątzr jest +10 albo + 15. Oczywiście ze nie. Panie jak będzie -16 to panu
    zostaje w kieszeni rownowartość 1,3kilowatogodziny razy 24 godziny, onad
    trzydzieści kilowatogodzin dziennie. Wie pan ile to jest to prądu za 15
    zlotych. A goścu gazem gzreje albo węglem. Trzeba bylo do obliczeń przyjąć
    najniższa zarejestrowaną temperaturę w Suwalkach. Było by jeszcze więcej.
    Przez caly dzień mialem w mieszkaniu 19 stopni na dworzu było +8. Jest
    wentylacja grawitacyjna i ogrzewanie wlączylo sie ze dwa razy po pół godziny.
    W nocy wlączy się ze cztery razy po pół godziny. Dzisiaj na rekuperatorze bym
    zaoszczędzil garść węgla przy kosztach użytkowania i amortyzacji na poziomie
    trzech czterech złotych. Nie musisz się popisywać z żarowką wtykaną w dupę. I
    tak wszyscy wiedzą ze zabrakło Ci rzeczowych argumentów bo ich nigdy nie mialeś.