  • Data: 2009-12-07 20:48:47
    Temat: Re: Jak i czym ocieplić poddasze?
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:hfikkq$6a2$1@news.interia.pl...

    > Mowilem Ci ze tak jest. Te druty nic Ci nie dadza, wystarczy kupic gruba
    > wiatroizolacje, najlepiej 180g/m^2 i nie bedziesz mial zadnych problemow z
    > wytrzymaloscia membrany.

    Nie o druty chodzi. Druty to nic takiego. Robisz okrętkę i ciągniesz
    kombinerkami w dół. Samo sie napina po czym walisz młotkiem. Idzie szybko.
    Bardziej mnie boli to wywijanie końców i układanie żeby sie nie marszczyła,
    żeby przylegała. Jak tego się nie zrobi od razu przed deskowaniem to później
    kaplica.

    > Ja przybijalem zszywkami gesto w dwoch rzedach i bylo szczelnie jak ta
    > lala. Wiecej powietrza dostaje sie sama membrana niz ew. polaczeniami.

    Też to czujesz, że jes powiew mały mimo uszczelnienia ? :-)
    Trzeba by daś mniej przepuszczalną może :-) Grubszą i taką z mniejszymi
    oczkami :-)
    Na końcu skończymy na folii budowlanej, bo ciągle będzie wiało :-)

    > Bedzie lepiej, ale pozostaje problem murlaty.

    Murłate okleiłem styropianem na pianę i wiatroizolację na klej do styropianu
    ten piankowy też ten co nie puchnie.
    Trzyma ładnie
    Jedno jest pewne, że wełna bez membrany od strony szczeliny była w opłakanym
    stanie, poszarpana, postrzępiona, jakaś taka skurczona, masakra.
    Współczuje i sobie i innym :-)