eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak kupić drewno, aby nie dać się zrobić w ... konia ? › Re: Jak kupić drewno, aby nie dać się zrobić w ... konia ?
    From: Ariusz <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak kupić drewno, aby nie dać się zrobić w ... konia ?
    Date: Mon, 18 Jun 2012 11:32:51 +0200

    W dniu 2012-06-18 09:57, Kris pisze:

    > Zalezy
    > Miałem przyjemnośc z takiom jednym- przywiózł drewno busem, mówi 5m3. Miarą i kazał
    skrzynie busa mierzyćitp. Ja mówie spoko- zdejmiemy ułożę po swojemu zmierzymy i
    wtedy zapłacę. Okazało się nagle że gość się spieszy nie ma czasu na pierdoły itp;)
    > 5 m3 to przyczepa drewna jest a tu mio gość chciał wmówić że do busa KIA te 5metrów
    upchnął;)

    Raz wysłałem gościa żukiem do zaufanego tartaku po 3 kubiki desek. Niby
    pomylił tartaki bo w jednej wsi były 2 i przywiózł mi "deski" a
    właściwie obrzynki wszystkie miały mieć minimum 2m lub 3m długości.
    Wg. kierowcy za to, że trochę było obrzynek to mi dołożyli EXTRA gratis
    0,4 kubika. Po zmierzeniu kilku, które nie miały odpowiedniej długości
    odesłałem gościa z tym do diabła. No ale że kierowca obrotny to sprzedał
    to na inną budowę i pojechał do "mojego" tartaku. A ja oczywiście za
    nim. Okazało się, że nie jest w stanie przewieźć tych 3 kubików na raz
    bo za ciężkie i za dużo.

    Niedawno zamówiłem 10mp buka brałem od leśnika, od którego już biorę 3
    lata i po pocięciu i poukładaniu wyszło mi, że mam 8m. Wg. niego nie
    powinno aż tyle brakować. Wg. kierowcy wzięli wszystko co było dla mnie
    przygotowane...

    Na każdym miejscu trzeba się pilnować.

    Ariusz