eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak kupić drewno, aby nie dać się zrobić w ... konia ? › Re: Jak kupić drewno, aby nie dać się zrobić w ... konia ?
  • Data: 2012-06-20 21:51:05
    Temat: Re: Jak kupić drewno, aby nie dać się zrobić w ... konia ?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 20 czerwca 2012 21:00:10 UTC+2 użytkownik Aleksander napisał:
    > "Kris" wrote in message
    ps.com...

    > No ok, brzoza odpuszczona ;) Zamówiony buk.
    >
    > Jak przywiozą będę się pytać o dobrą siekierę albo i jakąś
    > łuparkę świdrową, o jakiej tu ostatnio była mowa :)
    >
    > Bo z 10mp będę chciał pociapać jak najszybciej, aby doschło trochę do zimy.

    Siekera to tylko Fiskars. Kup model x27 chyba sie nazywa- taka największa.
    Jak dobrze zagadasz to za 200pln kupisz
    Te łuparki swidrowe fajna rzecz, przyglądałem sie temu ostatnio- silnik mam, stolik
    bym pospawał slimak na allegro za niewielkie pieniadze. Pewnie cos takiego soboie
    zrobie w tym roku.
    Ale do buka niewarto. Rąbanie buka to przyjemność- łupie się go bez problemu.