    From: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak legalnie ograbić wykonawcę? (b. długie)
    Date: Wed, 22 Dec 2010 22:55:30 +0100

    "kiki" <k...@k...net> wrote:

    > Nie spotkałem takich :-) Nie mówię, że ich nie ma ale ja ich nie znam :-)
    >
    > Żadnemu z nich nie powinienem wydać narzędzi i jeszcze powinni mi teraz
    > zrobić remont na własny koszt.

    Kiki, Ty zawsze taki zerojedynkowy byłeś czy to budowa Cię wykończyła? :)
    Wykonawca naprawdę nie znaczy zły. U mnie na budowie było kilku facetów,
    których nie musialem pilnować, a wręcz gdy patrzyłem na ich robotę to mi się
    banan taki na gębie robił, że ciężko to było ukryć.
    Hydraulika też miałem świetnego, poleciłem go szwagrowi, któru również jest
    bardzo zadowolony. Poleciłem go więc wujkowi, który do zrobienia miał kilka
    szeregówek. Teraz wujek na nim psy wiesza, bo koleś telefonów nawet nie
    odbiera :) Budowlaniec czy jakikolwiek inny wykonawca to taki sam człowiek,
    może być złodziejem, może mieć kiepski dzień, może się pomylić... Może być
    też partaczem po prostu. I tak samo klient. Znam jednego dziada, któremu mój
    kolega elektrykę w domu robił, który po skończonej robocie po prostu
    powiedział, że pieniędzy nie da. Bo umowy nie było. I ch... Na szczęście
    kolega ma znajomych w energetyce, więc chłopaki żukiem za 15 minut
    przyjechali, BM-y powyciągali, a że na budowie w tym czasie trwały prace
    tynkarskie i agregat bez prądu działać nie będzie, to się pieniądze szybko
    znalazły.

    --
    Bartek