  • Data: 2009-04-07 07:52:04
    Temat: Re: Jak mocujecie wanne ?
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzięki. A ten fundament styropianowy, to taki ogólny
    > (w paczkach jak inne styropiany), czy mam szukać jakiegoś
    > specjalnego do wanien ?

    na dziale sanitarnym na pewno bedą wiedzieć o co chodzi
    kup od razu klej do styropianu
    tam się łaczy dwie połówki i wkleja podłuzne wstawki pod wymiar konkretnej
    wanny
    wanne owiń od dołu folią stretch (2-3 warstwy)

    miejsce gdzie bedzie stała ta wanna też zakafelkuj (podłoga i sciany)
    bo jest wysokie ryzyko, że za parę lat bedziesz chciał wstawic coś
    ładniejszego
    i wtedy nie bedzie problemu z "dziurą"
    ja u siebie taki postument styropianowy postawiłem, obkafelkowałem
    a do sciany i podłogi przykleiłem silikonem, bez żadnych śrub.
    stoi bardzo stabilnie, nigdzie nie cieknie, nie skrzypi...