  • Data: 2009-03-16 19:32:04
    Temat: Re: Jak nauczyliściesiębudować?
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No tak, przecież na mieszkanie trzeba było czekać 25 lat - cóż to
    > pretensje do władzy, ze szybciej nie dała ?

    Wyjaśnij młodzieży co to znaczy, że mieszkań się nie kupowało, tylko "władza
    dawała". No i komu "dawała". I posty tnij, za pochodzenie dzisiaj ulg już nie
    ma!

    > Piszesz kolego

    Kolego? To Ty też masz katar? (to akurat tekst Tuwima..., poeta taki był,
    miewał flirty z Waszą Władzą, ale tak mu się jakoś życie ułożyło. Kolegę miał -
    Hemara, temu się życie ułożyło jakoś inaczej). "Kolego" to obowiązywało w ZSL,
    przedtem w PSL. Obywatelu im nie pasowało, bo dla nich "Obywatel" to
    był "Ziemski Obywatel". W partii obowiązywało "Towarzyszu". W SLD nie wiem, się
    nie interesowałem. A w internecie...? No dobrze, niech Ci będzie, Kolego:).

    Nie zaśmiecaj grupy, budowlańców nie interesuje polityka.
    Wątek jest kontynuowany tu: http://niusy.onet.pl/niusy.html?
    t=artykul&group=pl.soc.polityka&aid=85368791.
    Fajnie się czyta:).

    Pozdrawiam

    Czapla