  • 1. Data: 2009-03-12 10:49:27
    Temat: Jak nauczyliście się budować ?
    Od: "jowar" <m...@o...pl>

    Witam

    Jak nauczyć sie budować już nie mówię o murowaniu tynkowaniu ale np robieniu
    instalacji czy kladzeniu płytek nie spieszy mi sie mam pare pomieszczeń do
    wykończenia nawet nie chodzi o to że mnie nie staać zapłacić ale chodzi o to
    ze cholernie lubie sie uczyc czegos nowego są jakieś stronki poglądowe filmy
    albo co mi polecacie ?

  • 2. Data: 2009-03-12 10:54:15
    Temat: Re: Jak nauczyliście się budować ?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "jowar" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zapłacić ale chodzi o to ze cholernie lubie sie uczyc czegos nowego są
    > jakieś stronki poglądowe filmy albo co mi polecacie ?

    Płytki na jołtubie kładą.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2009-03-12 11:28:55
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    jowar <m...@o...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Jak nauczyć sie budować już nie mówię o murowaniu tynkowaniu
    > ale np
    > robieniu instalacji czy kladzeniu płytek

    Płytki pierwszy raz kładłem u rodziców w domku letniskowym,
    malutka łazieneczka, stwierdziłem, że dam se radę.
    Spierdzieliłem tą łazienkę totalnie, choć obiektywnie patrząc,
    widywałem gorzej spieprzone roboty przez "fachofców", ale to nie
    zmienia faktu, że z niewiedzy bądź braku doświadczenia
    popełniłem... może nie wszystkie możliwe błędy, ale sporo z nich
    na pewno :-) Za to jak potem kładłem glazurę u siebie, to byłem
    już doświadczonym i świadomym wcześniej popełnianych błędów
    glazurnikiem i myslę, że nie mam się czego wstydzić.

    J.

  • 4. Data: 2009-03-12 17:48:53
    Od: "severin" <s...@w...pl>

    Użytkownik "jowar" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Jak nauczyć sie budować

    Jak sie nie psewrocis to sie nie naucys;)

  • 5. Data: 2009-03-12 18:51:04
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > zapłacić ale chodzi o to ze cholernie lubie sie uczyc czegos nowego są
    > jakieś stronki poglądowe filmy albo co mi polecacie ?

    Hmm, najlepiej patrzec na rece budowlancow, troche pomoc, troche za nich
    zrobic...

  • 6. Data: 2009-03-12 21:01:05
    Od: tomaszkrusz <t...@g...com>

    jowar napisał(a):

> [...]
    > ze cholernie lubie sie uczyc czegos nowego są jakieś stronki poglądowe filmy

    Kafle - na upartego wystarczą nawet broszurki z castoramy czy lm.
    Paręnaście dni temu układałem poraz pierwszy glazurę i wynik jest
    niezły. Oczywiście wystartowałem od pomieszczenia na które najmniej
    zwraca się uwagę ;) czyli kotłowni

    http://img22.imageshack.us/img22/5800/m137b.jpg

    Jutro jeszcze gres w kotłowni i zaraz po nim kafle w kuchni. Jeżeli mogę
    coś doradzić, to rób powoli i dokładnie. Kup sobie dobrą poziomicę (i
    sprawdź czy nie jest zwichrowana) i... kup w miarę duże kafle ;)

    --
    Pozdrawiam, Tomasz
    http://tomaszkrusz.ovh.org

  • 7. Data: 2009-03-12 22:42:40
    Od: d...@g...com

    On 12 Mar, 11:54, Jan Werbiński <j...@j...com>
    wrote:

    > Płytki na jołtubie kładą.

    Możesz polecić jakieś konkretne filmiki? Patrzyłem na kilka od usera
    leroimerlinpolska, ale nie są zbyt ciekawe...

    Damian
    --
    http://certyfikacja-energetyczna.pl - Wszystko o Świadectwach
    (Certyfikatach) Energetycznych!

  • 8. Data: 2009-03-12 23:42:35
    Od: "Jarek M." <j...@w...pl>

    Witam
    Oto kilka linków które pomogą Ci zdobyć nowe doświadczenia

    http://www.przewodnik-budowlany.com.pl/

    http://elektroinstalacje.info/readarticle.php?articl
    e_id=1

    http://www.legrand.pl/pl/scripts/pl/publigen/content
    /templates/previewFlashComplet.asp?P=557&L=EN

    http://solidnydom.pl/poradniki

    http://solidnydom.pl/cc_76_9900,plytki_ceramiczne.ht

    http://www.barlinek.com.pl/Wsparcie/montaz/montaz#

    http://www.kronopol.pl/system_p/pl/index.html

    http://www.muratordom.pl/instalacje/kominki-i-piece-
    wolnostojace/najwazniejsze-zasady-budowy-kominka,638
    5_186.htm

    http://www.budnet.pl/Porady_i_opinie,technologie_bud
    owlane,d=5.html

    Jak już posiądziesz wiedzę i doświadczenie ze wszystkich linków ....
    zapraszam do mnie na budowę :-)))

    Życze powodzenia i pozdrawiam
    Jarek

  • 9. Data: 2009-03-12 23:44:54
    Od: "Jarek M." <j...@w...pl>

    jeszcze jeden :

    http://solidnydom.pl/cv_3592_10312,siedem_grzechow_b
    rukowania.htm

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 10. Data: 2009-03-13 07:17:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    jowar wrote:
    > Witam
    >
    > Jak nauczyć sie budować już nie mówię o murowaniu tynkowaniu ale np
    > robieniu instalacji czy kladzeniu płytek

    na własnych błędach :)