  • Data: 2023-10-19 07:01:47
    Temat: Re: Jak obiecałem opiłowywanie czas zaczac
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .10.2023 o 20:16 LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> pisze:

    > Rozpiszą nowe wybory a frekwencja tym razem sięgnie 80%
    > Potem pogrzebie się ich żywcem a Dudeł zostanie odwołany :]
    > Nie chcą po dobroci, to Polacy im też jej nie okażą.

    Nie jestem takim optymistą.
    Przy drugich wyborach sporo ludzi, którzy głosowali "przeciw" (na losową
    listę opozycji) drugi raz nie zagłosuje. Zaczynające się tarcia i
    publiczne piski w koalicji też przyszłej frekwencji nie sprzyjają.
    Dziwię się temu huraoptymizmowi w mediach i Internecie. Wszyscy już
    wymieniają zarządy spółek, ministrów, planują procesy i komisje.
    Dla mnie osobiście obecna sytuacja jest nieciekawa i PIS ma szansę
    utrzymać się u władzy.

    TG