  • Data: 2023-10-19 16:03:05
    Temat: Re: Jak obiecałem opiłowywanie czas zaczac
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .10.2023 o 14:54 Myjk <m...@n...op.pl> pisze:

    >> PIS ma szansę utrzymać się u władzy.
    >
    > Serio?

    Odpowiem jak dla Zenka, w jednym akapicie ;-)

    Tak napisałem. Najgorsze co teraz koalicja może zrobić (w perspektywie
    drugich wyborów, które Duda może zaserwować) to pokazać, że nie jest
    monolitem. Ten co głosował "przeciw" ma w d..pie ich "harce" - zniechęci
    się jak wszelkie Internety będą co chwilę napierdzielać nagłówkami typu
    "Petru chce ministerstwo finansów a Tusk mu nie daje". Nic tu nie da
    zaklinanie rzeczywistości, już słyszę głosy znajomych, że to wszystko było
    bez sensu. Jak przy drugich wyborach frekwencja będzie mniejsza to PIS
    będzie rządził sam.

    Co do reszty: Tyle wiem co i Ty. Też bym chciał już pogonić hołotę spod
    koryta ale oni byli przy tym korycie tyle lat między innymi dzięki temu,
    że znają wszystkie chwyty i nie mają oporu ich zastosować.
    Tacy amatorzy jak Hołownia czy Kamysz niewiele zdziałają. Liczę, że na
    zapleczu mają jakieś lepsze, doświadczone wsparcie.
    Sam Tusk nic nie znaczy.

    TG