    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 1 Mar 2016 02:33:03 -0800 (PST)
    Subject: Re: Jak ogrzać domek letniskowy
    From: Iglo <i...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 lutego 2016 19:45:27 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
    > Witam
    >
    > Domek letniskowy, taki dość typowy - działkowy, czyli powierzchnia około
    > 30m2. Murowany, nieogrzewany, więc użytkowany praktycznie tylko w
    > sezonie letnim. Zastanawiam się nad wydłużeniem jego "użytkowalności" na
    > inne pory roku, pytanie tylko jak to ogrzać. Problem polega na tym, że
    > słabo z mediami. Właściwie dostępny jest prąd, ale jedna faza, w
    > skrzynce na granicy działki założony jest bezpiecznik 25A, ale to chyba
    > przesada, bo przewody tego nie wytrzymują (stara instalacja, mały
> [...]

    Nie kominek, a wolnostojąca koza, są teraz takie naprawdę przyzwoicie wyglądające.
    U mnie na działce taka 6KW w kanadyjczyku 70m2 (40m na dole, na górze reszta ze
    skosami) w ostatni weekend (3C na zewnątrz) po przyjeżdzie do całkiem zimnego domku
    dobił na dole do 20C w 1.5h, na górze ziemniej początkowo, bo nie mam rozprowadzenia.

    Mi taki układ odpowiada, przyjeżdżam zimą bez nocowania co drugi weekend coś tam w
    skuterach podłubać i jest to wystaraczjące rozwiązanie. Z tym, że na zimę zakręcam
    wodę i jak trzeba przywożę sobie baniaczek i trzeba mieć na względzie, że taki
    kanadyjczyk szybciej łapie temperaturę bo nie ładujesz w mury. Tak to wygląda:

    https://goo.gl/photos/8qhaFEP4mTUxSLm46