  • Data: 2011-05-30 10:44:46
    Temat: Re: Jak "opuścić" nadproże - czy w ogóle można?
    Od: arch <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Maj, 12:20, Shaman <s...@o...com> wrote:

    > Podwieszenie rolety to jedna sprawa - dodatkowo (a może głównie) chodzi mi
    > o solidne zamocowanie górnej krawędzi okna tarasowego. Może się wypowieć
    > ktoś, kto montuje takie przesuwne drzwi i ma doświadczenia w tym temacie?
    >
    > --
    > PZDR
    > Shaman

    No i ok. Patrząc na przekrój rolety jest ona cofnięta w stronę
    pomieszczenia w stosunku do zamontowanego okna.
    Czyli stosując odpowiednie marki stalowe zamontujesz do nich zarówno
    górna framugę okna jak i roletę.
    Ja nie widzę tu żadnego problemu. Kwestia doboru odpowiednich marek
    stalowych.
    Swego czasu projektowaliśmy i mocowane były własnie w ten sposób
    różnego rodzaju fasady szklane.

    pozdr
    SZ