  • Data: 2011-05-30 11:46:43
    Temat: Re: Jak "opuścić" nadproże - czy w ogóle można?
    Od: Shaman <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30-05-2011 o 12:44:46 arch <s...@w...pl> napisał(a):

    > No i ok. Patrząc na przekrój rolety jest ona cofnięta w stronę
    > pomieszczenia w stosunku do zamontowanego okna.
    > Czyli stosując odpowiednie marki stalowe zamontujesz do nich zarówno
    > górna framugę okna jak i roletę.
    > Ja nie widzę tu żadnego problemu. Kwestia doboru odpowiednich marek
    > stalowych.
    > Swego czasu projektowaliśmy i mocowane były własnie w ten sposób
    > różnego rodzaju fasady szklane.

    Moje dyletanctwo nie bardzo pozwala mi to sobie wyobrazić..
    Narysowałem coś takiego: http://goo.gl/J6RUa
    Ale zaraz zrozumiałem, że to nie może o to chodzić, bo w takim rozwiązaniu
    traci się dostęp do rewizji skrzynki rolety. Jak to więc rozwiązać? Otwór
    ma na wysokość 260cm. Okno ma mieć 230cm a skrzynka rolety zdaje się jest
    wysoka na 22cm..

    --
    PZDR
    Shaman