    From: Sierp <s...@n...netgrr>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak podejść do tematu...
    Date: Tue, 01 Nov 2011 18:41:25 +0100

    W dniu 2011-11-01 16:57, Lukas pisze:
    > CO robic z tym ? Bo oni mogą sie wypiąć i powiedziec, podpisal Pan, ogladal
    > Pan to do widzenia, ale podrapania sa ewidente i swieze, wiec zostalo to
    > zrobione niedawno. MOnter z kolei powie, ze takei byly i on chce kase za
    > montaz , a ze sa podrapane to niech Pan idzie do sklepu...
    > Nie wiem jak zaczac z nimi rozmowe, poradzcie cos...

    ja bym nic nie robil, jak gosc odpakuje to patrzec mu na rece, jak
    zacznie montowac to albo sam zauwazy ze podrapane, albo ty mu zwrocisz
    uwage.
    I tyle. Kupiles usluge z montazem, towar zapakowany, towar zapewne
    wniesiony przez nich i przez nich montowany.
    Odbierasz zamontowany towar w stanie nowym, nieuszkodzonym, a jak oni to
    zrobia to ich problem.

    Sierp