  • 1. Data: 2011-11-01 15:57:40
    Temat: Jak podejść do tematu...
    Od: "Lukas" <g...@o...pl>

    Witam

    Sprawa wyglada tak, zamówiłem w dużej sieci sklepów drzwi z oscieznicami,
    wplacaja uprzednio zaliczkę. Drzwi przyjechały, Pan poprosil, abym
    przyjechal i zaplacił reszte kwoty. Przyjechałem drzwi oglądnąłem tak oko i
    niby wszytsko ok. Były one zapakowane w folie i takie kartony, no wiadomo,
    transport itd. , oscieznice to samo. Moja wina, ze moglem wszytsko kazac
    rozpakowac i dokladnie sprawdzic, ale skoro nowe to nowe, nie kupuje sprzetu
    uzywanego.

    Umowilem sie z ich monterem na montaz, przyjechal , zamontowal 2 czesi
    oscieznic w 2 otworach drzwiowych, a reszta ma byc jutro lub w czawartek.

    Ja dzisiaj patrze na te co stoja z boku, a te oscieżnice są podrapane i to
    mocno !
    NO i nie wiem co teraz robic. Prawdopodobnie gosciu jak je wiózł do mnie to
    gdzies podrapapał ( i to nie jedna , a dwie). Bede probowal to wyjasnic,
    tylko jestem troche na spalonej pozycji bo zaplacilem za wszystko, tylko za
    montaz jeszcze nie. Do kogo z tym isc?

    Moglo byc tak, ze podczas transportu z fabryki zle je zabezpieczyli w co
    wątpie , a moglo byc tak, ze monter je wyciagnał z kartonu i jak wiózł do
    mnie to podrapal, bo one jakby wchodzą jedna w drugą, sa 2 czesci jednej
    oscieznicy. I ta jedna czesc prawdopodnnie włożyl w druga i podrapał...

    Nie bylem przy tym jak montowal pierwszą czesc w murze, ale ona jest OK,
    podrapana jest ta druga co dopiero ma byc zakladana.

    CO robic z tym ? Bo oni mogą sie wypiąć i powiedziec, podpisal Pan, ogladal
    Pan to do widzenia, ale podrapania sa ewidente i swieze, wiec zostalo to
    zrobione niedawno. MOnter z kolei powie, ze takei byly i on chce kase za
    montaz , a ze sa podrapane to niech Pan idzie do sklepu...
    Nie wiem jak zaczac z nimi rozmowe, poradzcie cos...

  • 2. Data: 2011-11-01 17:41:25
    Temat: Re: Jak podejść do tematu...
    Od: Sierp <s...@n...netgrr>

    W dniu 2011-11-01 16:57, Lukas pisze:
> [...]
    > montaz , a ze sa podrapane to niech Pan idzie do sklepu...
    > Nie wiem jak zaczac z nimi rozmowe, poradzcie cos...

    ja bym nic nie robil, jak gosc odpakuje to patrzec mu na rece, jak
    zacznie montowac to albo sam zauwazy ze podrapane, albo ty mu zwrocisz
    uwage.
    I tyle. Kupiles usluge z montazem, towar zapakowany, towar zapewne
    wniesiony przez nich i przez nich montowany.
    Odbierasz zamontowany towar w stanie nowym, nieuszkodzonym, a jak oni to
    zrobia to ich problem.

    Sierp

  • 3. Data: 2011-11-01 17:44:41
    Od: "Lukas" <g...@o...pl>

    No zamontowal, ale tylko zęściowo...

    Ościeżnica drzwiowa sklada sie z 2 czesci do jednych drzwi, zamontował jedną
    czesc, druga dopiero jutro

    To samo w drugich drwiach, tez jedną część, drugą jutro

    Te 2 czesci co stoją na boku przy scianiei mja byc jutro zamontowane sa
    zarysowane...Moze on nawet tego jeszcze nie widzial...

  • 4. Data: 2011-11-01 17:49:46
    Od: "Lukas" <g...@o...pl>

    sorry, pisze na 2 grupach o tym i pomylilem sie

    One sa rozpakowane i leza oparte o sciane, ja dzisaj dopiero je ogladalem i
    zauwazylem to. Ale faktycznie byly przez nich wniesione i przywiezione ze
    sklepu

    Ale jutro zwroce mu uwage i zapytam jak to sie stalo . Caly problem w tym,
    ze zaplacilem i teraz bedzie walka... To są stalowe , malowane proszkowo ,
    wiec jest lipa na maxa po rysy sa głebokie i nie ma opcji spolerowania.

  • 5. Data: 2011-11-02 00:52:48
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "Lukas" <g...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > wiec jest lipa na maxa po rysy sa głebokie i nie ma opcji spolerowania.

    To jest budowlanka właśnie. Gdybys kupił w Castoramie to by wymienili, jak w
    małym sklepie czy składzie to już przepadłeś.

  • 6. Data: 2011-11-02 17:45:32
    Od: "aalexandrowicz" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Lukas" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja dzisiaj patrze na te co stoja z boku, a te oscieżnice są podrapane i to
    > mocno !

    > CO robic z tym ?

    Zerwać folię zabezpieczającą?