  • Data: 2010-01-22 17:33:26
    Temat: Re: Jak podlaczyc (elektryka)?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisal w wiadomosci
    news:hjcn6n$i8v$1@news2.ipartners.pl...

    > Uzytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > I ryzykujesz, ze jakis nawiedzony inspektor nie odbierze ci instalacji z
    > powodu braku czwartej zyly.

    Napisalem, ze trzy zyly nadaja sie do malych pomieszczen, gdzie w domysle
    nie korzysta sie z wlacznikow swiecznikowych. Czwarta zyle mozna pociagnac
    dodatkowo do trzech i beda cztery, ale i tak kiedy sa konieczne to bez
    problemu taki kabel sie kupuje, moze nie za kazdym rogiem, ale bez wiekszego
    problemu.

    Pozdro.. TK