    From: Dy <d...@m...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak poprawnie zasypac fundamenty/wykop?
    Date: Tue, 7 Apr 2009 01:25:19 -0700 (PDT)

    > Gosciu zaprojektowal te posadzke w sposob nielogiczny i nawet grozny dla jej
    > trwalosci, a przed wszystkim terrorystycznie wrecz drogo.
    > No bo ta 20 cm warstwa keramzytu wystarczy z duzym nadmiarem do izolacji
    > termicznej plyty zelbetowej od podloza. Po co zatem pakowac tam jeszcze
    > styropian? i co oburzajace, na lepiku asfaltowym, ktory normalnie ten
    > styropian w kilka lat zesrutuje! I po co ten keramzyt zalewac "zaprawa
    > cementowa". Samym mleczkiem cementowym to bym jeszcze przebolal ale pod tym
    > pojeciem rozumie sie zaprawe cementowo-piaskowa a ta, jako wypelnienie
> [...]

    Jestes pierwszą osoba, ktora w sposob racjonalny pokazuje "wady" tego
    projektu. wady w cudzyslowiu poniewaz jak do tej pory nikt tego nie
    potrafil podwazyc. Czy przyznac ci racje (a moze nie) a moze przyznac
    ale pozostac przy tym rozwiazaniu bede chyba musial sam podjac
    decyzje.
    To co piszesz jest dla mnie rzeczywiscie zastanawiajace. Co bys
    proponowal?

    Pozdrawiam
    Dy