  • Data: 2009-11-04 17:39:41
    Temat: Re: Jak powiesic szafki na scianie z dziurawki
    Od: NotBear <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Gut wrote:
    > swoja droga ciekaw jestem czy komus by sie udalo taka scianke zbudowac:D

    Wyrazilem sie troche nieprecyzyjnie. Najlatwiej byloby narysowac, ale
    skoro musze opisowo: jesli przyjmiemy, ze prostopadloscienna cegla ma 3
    pary scian: A,B,C, gdzie A jest najwieksza, a C najmniejsza; to
    normalnie muruje sie kladac A na A, plasko. Moja sciana jest murowana
    tak, ze na B kladziono B, a Ty sie zapewne usmiales ze sztorca
    wlasciwego czyli C na spodzie :-)

    Scianka ma jakies 1,8m dlugosci, zbudowali ja Niemcy w 1937, do tej pory
    stoi i ma sie dobrze. Jeszcze zadna szafka sie nie urwala :-)

    --
    NotBear