  • Data: 2022-08-27 12:37:46
    Temat: Re: Jak skutecznie zgłosić awarię sieci energ?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27.08.2022 10:00, A S wrote:
    > Mieszkam na energetycznym zadupiu. Od kilku tygodni codziennie zdażają
    > się ułamkosekundowe zaniki prądu, jakby regularniej ok 6 rano i ok 20
    > wieczorem. Ponieważ mam prąd dwutaryfowy, niezauważony reset urządzeń
    > bije po kieszeni. Sąsiedzi potwierdzają choć im to nie przeszkadza
    > (któryś musi ponownie włączyć TV). Czasem raz na dobę, czasem 2 razy,
    > czasem nie wiadomo ile, ale na oko codziennie.

    Miałem podobnie przy czym wszystkie zaniki rejestrował UPS. Po dwóch
    latach takich zabaw wydrukowałem listę 124 zaników (w większości między
    <1s a kilka sekund, same awarie spowodowane np. burzą to jedna czy dwie
    w roku się zdarzają, ale to nie ma przez 20min do godziny i po sprawie)
    i zgłosiłem awarię przez portal PGE BOK (województwo łódzkie). O dziwo w
    ciągu dwóch tygodni miałem dwa telefony z pytaniami + raz podjechała
    ekipa (każdy kontakt jakby niezależny, tłumaczyć musiałem każdemu to
    samo); chcieli pomierzyć dom ale pogadaliśmy, wytłumaczyłem że u sąsiada
    to samo; stwierdzić muszę że póki co od kilkunastu miesięcy poza jednym
    planowanym wyłączeniem nic się już takiego nie dzieje.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz