  • Data: 2009-03-22 12:31:16
    Temat: Re: Jak to ocieplic
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adam" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gq578d$hsr$1@inews.gazeta.pl...
    > Sprobuje to sciac ponizej krokwi, jak na rysunku
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/43bd07e4bfccc2a7
    .html

> [...]
    > grozi wylamaniem sciany jak pisze Kiki. (ale 80% ogladanych budynkow ma
    > skosy murowane do samego dachu i sciany jakos stoja)
    > 3. zrobie jak radzi J23, czyli zrobie cos takiego
    > _____
    > / \
    > / \
    > tzn, wytne tylko kawalek sciany od murlaty do wysokosci sufitu i to
    > ocieple. Powyzej sufitu jest nieogrzewane poddasze, wiec nie ma
    > niebezpieczenstwa. Nawet ktos kiedys tu napisal, ze tak jest najlepiej, bo
    > nie gnija krokwie. Jak jest dach ocieplony do samej kalenicy to ponoc

    Nie żebym tak radził, tylko mówiłem jak się robi.
    Nie wiem czy lepsze to ścinanie i wkładanie ocieplenia,
    czy po prostu obłożenie od środka płytami gipsowymi,
    na profilach stalowych z ociepleniem pomiędzy.
    W twoim przupadku można by się może nawet pokusić
    o mocowanie na zwykłych listwach drewnianych.
    Z tym że użył bym wełny nie styro no i przed płytami
    zabezpieczył to folią paroizolacyjną.

    Pzdr
    J23