    From: Krzemo <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak to ocieplic
    Date: Sun, 22 Mar 2009 19:43:15 -0700 (PDT)

    On 22 Mar, 11:18, "adam" <a...@g...pl> wrote:

    > Sa tu trzy zdjecia, ale tylko od zewnatrz, innych nie mam przy sobie.
    > Po wewnetrznej stronie, zaraz za sciana jest
    krokiew.http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8d85da6
    146ddc25.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b78
    d4206757857fe.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obraze
    k/5c81c9713636f569.html

    Ale spie...lone!

    Gdyby to był "ciepły" BK murowany na cienka spoinę to by nie trzeba
    było nic robić (wentylacji dachu nie robi się w ścianie szczytowej,
    tylko kolankowej, a IMHO BK ciepłych odmian np. 350 jest wystarczająco
    "ciepły").

    Niestety ten BK jest murowany na zaprawę (raczej nie ciepłochronną)
    więc trzeba IMHO wycinać.
    Krokiew nie jest pokazana, ale podejrzewam że opiera się (tak jak
    reszta krokwi) na murłacie i górnej płatwi, więc wycięcie ścianki ją
    tylko odsłoni

    No i musisz ten dom jeszcze ocieplić.

    > Wiezby nie bede przerabial, to potworna robota i rozpapranie dachu
    Raczej nie będziesz musiał (chyba że rzeczywiście krokiew opiera się
    na ścianie) .

    > (ktory nota bene jest tez spieprzony)
    Skoro jest spieprzony to może lepiej poprawić zanim to wygeneruje inne
    problemy....
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.