  • Data: 2013-09-26 14:35:02
    Temat: Re: Jak u Was z grzaniem we wrzesniu?
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:l211fq$tg$1@node2.news.atman.pl...

    > Piszesz o moim _Państwie_ zwalając na nie winę za _swoje_ problemy.
    > Kilka razy już w innych wątkach Ci to tłumaczyłem ale do Ciebie to nie
    > dociera więc Ci dałem bardziej jaskrawy przykład może dotrze.

    Piszesz o NASZYM państwie?
    Wszak ja także jestem jego obywatelem i mam prawo się wypowiadać co
    uważam za złe, a co za dobre.
    Uzurpujesz sobie prawo do nazywania mnie wprost lub w podtekście idiotą
    i niedorajdą.
    Kto ci kur... dał takie prawo? Państwo?
    Nie! Ty sam sobie dajesz takie prawo i uznajesz się za prawowitego
    obywatela i jedynego mądrego.
    Tak więc przestań pier.... o radzeniu sobie, bo równie dobrze ktoś może
    napisać, że powinieneś sobie radzić jak ci będą kobite gwałcili, albo ci
    podpalą dom.

    > Aby Cię zachęcić do myślenia, ale najwyraźniej się nie udało. Łatwiej
    > jest narzekać na grupie niż pomyśleć i coś zrobić.

    Wybacz, ale to nie jest kwestia myślenia, ale umiejętności
    "kombinowania" w złym znaczeniu tego słowa.

    > O dotarło w końcu: "wójt obiecywał". To teraz zamiast się żalić na
    > grupie i pisać bzdury idź do wójta i to z nim wyjaśnij.

    Taki mam zamiar, a prawo mam na grupie opisywać co mnie boli i dlaczego.
    Jak ci się to nie podoba to spier....

    > Nic nie pisz. Tematem tej grupy nie jest: "nie radzę sobie z
    > wyrzucaniem śmieci" ani "nie potrafię pogadać z wójtem" ani tym
    > bardziej "jestem łajzą i sobie nie radzę więc napisze że winna jest
    > ustawa".

    Ani też tematem grupy nie jest "Jestem Ergie, najmondrzejszy z Polaków i
    dobrze mi tu"
    Tak więc spierd.... łajzo.