  • Data: 2013-09-26 21:03:57
    Temat: Re: Jak u Was z grzaniem we wrzesniu?
    Od: p...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 26 września 2013 15:31:44 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Bynajmniej, nie jestem jedynym mądrym - nawet na tej grupie jest wiele osób
    >
    > które rozumieją, że pretensje należy kierować do gminy, a nie do
    >
    > ustawodawcy.

    > Pozdrawiam
    >
    > Ergie

    Jeśli jest tak różowo to po uj piszą nowelizację tej ustawy?

    U mnie nie odebrano śmieci w pierwszym miesiącu obowiązywania nowego prawa. Mam i tak
    płacić bo "to jest ryczałt i niezależnie czy śmieci są odebrane czy nie są, opłatę
    należy wnosić w ustalonej wysokości." Tak mniej więcej brzmi odpowiedź gminy na
    zapytanie co z 1/3 opłaty kwartalnej, której zdroworozsądkowo nie powinienem uiścić.
    Niedaleko w lesie tworzy się nowe dzikie wysypisko. Można tam znaleźć wszystko to, co
    do tej pory na takich wysypiskach bywało plus to czego spod bramy nie chcą dzisiaj
    odebrać standardowo śmieciarze. Ci z takimi przyzwyczajeniami mają po prostu do lasu
    bliżej niż do punktu gminnego gdzie i tak poremontowe odpady można tylko raz w roku
    oddać. Innych drobiazgów już nie wymieniam. Generalnie uważam, że w tej ustawie jest
    wiele do poprawienia.