  • Data: 2013-10-01 00:13:24
    Temat: Re: Jak u Was z grzaniem we wrzesniu?
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:l2b9g4$cd8$1@node1.news.atman.pl...

    > Ustawa nie nakazuje używania woreczków i nie nakłada ograniczeń co do
    > częstotliwości wywozu nieczystości.

    Ale pozwala na takie praktyki i to jest własnie ta ch.... ustawa.

    > Ustawa nie każe im zwlekać dwa dni.
    >
    > Rozumiem te problemy ale adresem tych skarg nie jest ustawodawca a
    > gmina!

    Co ty piszesz?
    Poprzednio jak mi firma wywozowa zwlekała pod rząd po 2 dni to
    poinformowałem, że następnym razem jeżeli się spóźnią choćby o jeden
    dzień z odbiorem śmieci to mają sobie zabrać pojemniki i dziękuję im już
    za współpracę, bo następnego razu już nie będzie, gdyż zerwę umowę i
    podpiszę z inną firmą.
    Teraz wójtowi co najwyżej to ja mogę "nadmuchać", bo wójt się cieszy, że
    w ogóle jakakolwiek firma podpisała z nim umowę na warunkach jakie sobie
    wymyślił wójt.

    To także jest wina ustawy, bo gdyby nie była ona takie popierdzielona to
    nie byłoby takiej sytuacji.