    From: Krzysztof 45 <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Jak uruchomic zapieczony zawór ?
    Date: Fri, 14 Oct 2011 21:42:32 +0200

    _THX napisał(a):
    > No trafiło mnie, zawór przed licznikiem 1/2'' na ciepłej wodzie zapiekł się w
    > pozycji półotwartej (wajcha ok. 45 stopni, tak pozostawał z rok - dwa lata).
    Sprawa jest nienaprawialna. Kula pracuje w miekkim teflonie, który
    odkształcił się.

    Każdy nowy zawór kulowy załatwisz ustawiając wajchę na 45st.
    Zastanawiam się czym kierują się ludzie którzy tak robią.

    Zawór taki będzie służył długie lata, ale zasada jest jedna. Abo
    otwarty na maksa, albo całkiem zamknięty.
    One nie są skonstruowane by działały na pół gwizdka.
    --
    Krzysiek