  • Data: 2014-04-01 17:17:22
    Temat: Re: Jak usunąć wiloć?
    Od: "Citizen" <1...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm, przelej zawartość butelki do opryskiwacza (jak nie masz, to pożycz
    > sobie) i dokonaj dezynfekcji ;-)
    > http://allegro.pl/opryskiwacz-kwazar-orion-12l-24h-g
    warancja-5-lat-i4073818304.html

    To z pewnością jest to czego potrzebuję. :-)
    W tej chwili nie mam pojęcia gdzie taki opryskiwacz pożyczyć, bo kupować
    na jednorazową akcję (mam nadzieję, że nie będzie powtórki z usuwaniem
    wilgoci)
    nie warto.
    Muszę popytać, może ktoś ma lub może jest jakaś wypożyczalnia.

    Dziękuję i pozdrawiam
    Citizen