  • Data: 2010-11-17 13:36:41
    Temat: Re: Jak wyprostować spaczone drzwi
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Lis, 12:40, Jacek <m...@s...pl> wrote:

    > Drewniane drzwi zewnętrzne po ostatnich opadach deszczu i wilgoci
    > (budynek jeszcze niezamieszkany) uległy spaczeniu od klamki w doł.

    A kiedy zostaly zamontowane, kiedy byly robione wylewki/tynki i jaka
    jest w srodku wilgotnosc ? Czy padaja na nia bezposrednio promienie
    sloneczne i deszcz ?

    Ja mieszkam od roku ale drzwi zew. zamontowalem dopiero po pol roku od
    mieszkania (wczesniej byly tymczasowe). Drzwi drewniane z CAL'a,
    debowe. Narazie nic sie z nimi nie dzieje ale drzwi tez nie sa
    narazone na dzialanie deszczu ani slonca (sa pod sporym zadaszeniem),
    a to warunek konieczny przy kazdych drzwiach drewnianych, zeby
    wytrzymaly dlugo bez giecia sie...
    pozdr.

    --
    Adam Sz.