  • Data: 2009-06-03 13:49:28
    Temat: Re: Jak zapewnić wentylację dachu między deskami a wełną
    Od: "kiki" <j...@g...ky> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> wrote in message
    news:h046t0$1t0$1@inews.gazeta.pl...

    Wiesz co ja tak teraz myślę, że twój sposób wydaje sie najlepszy i najmniej
    pracochłonny i zarazem szczelny ale to trzeba przewidzieć już na początku.
    Pozostałym zostanie drutowanie drutem wiązałkowym z napinaniem go następnie
    wiatroizolacja i wełna.
    Ja czuję, że gdybym tak miał zrobione to straty ciepła by były o połowe
    mniejsze.
    Śmiem twierdzić, że sam piec mógłby być co najmniej o numer słabszy.
    Na pohybel budowlańcom.