  • Data: 2010-12-25 20:15:14
    Temat: Re: Jaka wełna na poddasze cd..
    Od: M <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-25 19:06, KS pisze:

    > Jakie jest Wasze zdanie co do stosowania wełny w płytach między krokwiami?

    Juz pisałem, ale widzę, że nie czytasz. Wełnę układa się koniecznie w
    DWÓCH warstwach. Pomiędzy krokwie dajesz wełnę z rolki. Dalej robisz
    ruszt i układasz wełnę w płytach. Podstawowa zaleta takiego systemu to
    to, że nie trafiasz łączeniami jednej warstwy na łączenia drugiej.

    Skoro masz teraz 14cm (jak piszesz) to dokup jeszcze w płytach 10cm,
    zrób ruszt i będzie OK.

    M.