  • Data: 2014-09-07 22:08:29
    Temat: Re: Jaki alarm do biura?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 7 września 2014 21:28:21 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Nadajnik najczęściej daje swój agencja ochrony-mam tak na dwóch obiektach i oni
    płaca za abonament za kartę sim do sms/ Podobno 10zł miesięcznie.

    > Myślę ze Kogutkowi coś takiegozamontowali po skoro dwie czujki tylko to po kiego
    coś więcej.

    > Z ciekawości zerknełem do mojej skrzynki z alarmem(akurat tu ca10 satela) Skzrynka
    moja, centralka mi tp moje nadajnik agencji ochrony ale widac że jest tam zwykły tel
    komórkowy zamontowany-u mnie jakiś bardzo stary model Noki- bo jeszcze antene ma.
    Teraz komórek z antenka już nie ma

    > Coś takiego u mnie siedzi
    >
    > http://rmvl.home.xs4all.nl/images/mtnok61g.jpg
    >
    > Nie konkretnie ten model ale z taką mniej wiecej antenką. Dla młodzszych userów to
    piszę bo pewnie pokolenie smartfonowców(cześć Adam;)) komórek z antenką nie pamięta;)

    jak mi zakładali alarm to bylem w sytuacji przymusowej. Szybka przeprowadzka. Sprzęt
    o stosunkowo dużej wartości ale i dużych gabarytach. Nie miałem czasu na własne
    rozwiązanie a oni zrobili w jeden dzień w trakcie przeprowadzki. Jestem związany a
    nimi umową jeszcze na rok. Dzisiaj bym zrobił tak. Zanabył bym drogą kupna na alegro
    dwa radio powiadomienia. Każde ma czujkę ruchu i mikrofon. Kosztuje w granicach 85
    złotych. Jak chińczyk mógł podłączyć do telefonu czujkę i mikrofon to dałbym radę
    podłączyć i ja co tylko bym chciał. Z czujnikiem uruchomienia spłuczki klozetowej
    włącznie. Układ pomieszczeń jest taki że jestem w stanie zamknąć i unieruchomić
    potencjalnych przybyszy w czymś w rodzaju przedpokoju. Wymagało by to trochę
    hobbystycznej pracy. Możliwości wykonawcze mam takie ze mogę zablokować drzwi, oblać
    intruza farbą. Może dostać z takiego aerozolu do samoobrony. I niech kiśnie godzinę
    zanim przyjedzie policja i go uratuje. Teraz nie chce mi się tego robić bo płacę za
    bezpieczeństwo.