  • Data: 2011-03-07 18:43:27
    Temat: Re: Jaki kocio? c.o. na mia? lub ekogroszek?
    Od: Kazimierz Debski <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > ponadto w szufladowym mo?esz palic mia?em,
    > ktory jest znacznie ta?szy.

    Pewnie, miał jest znacznie tańszy, zwłaszcza "19".
    Tylko, że ten miał zawiera oficjalnie ponad 20% popiołu.
    A nieoficjalnie to chyba więcej. Sąsiedzi palą "19" i przy większych
    mrozach wynoszą po dwa wiadra popiołu na dobę. W niską cenę tego miału
    jest chyba wliczone wynoszenie popiołu i jego zbyt.

    A np.: taki miał "25" to kosztuje niewiele mniej niż eko-groszek.

    U mnie kocioł z podajnikiem ślimakowym dopuszcza do (chyba!) 30% miału.
    Miałem 2 tony eko-groszku niskiego gatunku i chyba miał nawet więcej
    miału i nie było żadnego problemu.

    Kazek