  • Data: 2009-05-26 13:27:57
    Temat: Re: Jaki kolor komina (cegła klinkierowa)?
    Od: QbaB <Q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Też miałem dylemat i w końcu kupiłem najbardziej klasyczny kolor
    > (zgniłopomarańczowy). Myśle że ten kolor zawsze będzie pasować do
    > wszystkiego i wcale cegły nie muszą być cieniowane. Polecam do tego
    > czarną fugę/zaprawę.
    > Taki kilnier wygląda niepozornie i nieatrakcyjnie na tle innych na
    > wystawia ale komin moim zdaniem prezentuje sie
    znakomicie.http://picasaweb.google.pl/QbaBron/Budowa
    #5238367332482536162

    > I zaprawę grafitowa proponuije. U mnie ta zaprawa murowali i od razu ładne
    > fugi murarz robił więc nie było konieczności póżniejszego fugowania.
    > Zaprawa miała nazwę chyba "zaprawa grafitowa" producenta nie pamietam.

    Ja mam czarną zaprawę i nawet zostało mi ze 2 worki. Mimo że ma 2 lata
    to się wcale nie zbryliła. Co chwila ja gdzieś przekładam aż w końcu
    pewnie wyrzucę.
    Jak ktoś chce to oddam (za piwo :) )
    Czarna była droższa od innych i kosztowała chyba ok 25 zł/worek
    podczas gdy najtańsza szara ok 16 zł. Grafitowa była gdzies pośrodku.
    Zużycie chyba 1kg na cegłę.

    Pzdr
    QbaB