  • Data: 2009-05-26 10:39:57
    Temat: Re: Jaki kolor komina (cegła klinkierowa)?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "QbaB" <Q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:dd67a748-aea8-4333-87ad-0c294b64e0b4@q2g2000vbr
    .googlegroups.com...
    On 26 Maj, 11:24, "pit" <anty***...@onet.eu> wrote:
    > Witam,
    >
    > Jaki byłby odpowiedni kolor cegły klinkierowej na komin wiedząc, że
    > dachówka
    > będzie w kolorze miedzanym a elewacja budynku w jasnych tonacjach.
    >
    > dzięki

    Też miałem dylemat i w końcu kupiłem najbardziej klasyczny kolor
    (zgniłopomarańczowy). Myśle że ten kolor zawsze będzie pasować do
    wszystkiego i wcale cegły nie muszą być cieniowane. Polecam do tego
    czarną fugę/zaprawę.
    Taki kilnier wygląda niepozornie i nieatrakcyjnie na tle innych na
    wystawia ale komin moim zdaniem prezentuje sie znakomicie.
    http://picasaweb.google.pl/QbaBron/Budowa#5238367332
    482536162

    I zaprawę grafitowa proponuije. U mnie ta zaprawa murowali i od razu ładne
    fugi murarz robił więc nie było konieczności póżniejszego fugowania.
    Zaprawa miała nazwę chyba "zaprawa grafitowa" producenta nie pamietam.

    Krzysiek