  • Data: 2018-01-09 15:44:00
    Temat: Re: Jaki router z silnym radiem
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 9 stycznia 2018 15:20:53 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:

    > że do każdego pokoju mam podciągnięte też gigabitowe kable. Bo WiFi to
    > się nadaje co najwyżej do oglądania pudelka na lapku czy komórce.
    A u mnie po wifi gry na xbox360 ładnie chodziły jeszcze z pół roku temu jak grywałem,
    teraz córka ma PS4 i tez po wifi używa i działa. Do tego dwa telewizory, netflixa
    córa używa i działa, ja czasami coś z YouTube zapodam i też problemów nie ma.
    Dodatkowo 3 laptopy i 3 telefony- wszystko na raz pewnie nigdy nie działało bo takiej
    potrzeby nie było ale w różnych konfiguracjach dział bez problemu
    Nigdzie nie dawałem kabla lan i teraz nie żałuję tej decyzji bo po wifi wszystko
    ładnie hula. Kablem tylko funbox podpięty(i p[o wifi sprżety jak wyżej pisałem), od
    niego 20 metrowy kabel lan do drugiego budynku. w tym drugim budynku router wifi i
    tez kilka sprzętów po wifi tam działa. Nic bezpośrednio dopinane kablem. wszystko po
    wifi
    U mnie wifi z Funboxa na piętrze, betonowy strop ale na parterze ładnie tez sprzęty
    łapią
    Ten drugi router na nieużytkowym poddaszu, strop dla odmiany drewniany i 20cm wełny
    mineralnej i na parterze tez diała.
    Pewnie Twoim fachowym zdaniem taka partyzantka działac nie prawa nie ma ale uwierz mi
    ze działa już od 8 lat. Tylko routery zmieniałem co dwa lata zależy co tam
    TPSA/Orange dawała akurat