  • Data: 2018-01-09 16:02:52
    Temat: Re: Jaki router z silnym radiem
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 9 stycznia 2018 15:26:00 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:

    > Ale Ty mnie proszę naprawdę nie ucz podstawowych topologii sieciowych :)))
    > Ja naprawdę wiem, jak się takie rzeczy zestawia. Jakby to powiedzieć -
    > jestem z branży i nawet wykształcenie jakieś w tym kierunku konkretnym

    To tym bardziej się dziwie ze u Ciebie nie działa.
    Może tzw "zboczenie zawodowe" i komplikujesz rzeczy proste
    Ja amator pewnie nie wiem co tam można w routerach poprzestawiać więc nie
    poprzestawiałem i działa już 8lat;)
    Ogólnie mam zasadę ze żadnych alternatywnych softóew do telefonów, routerów nie
    wgrywam, z reguły nie zmieniam nawet ustawień tzw. "fabrycznych" na kompach windowsy
    z automatycznymi aktualizacjami itp.
    No ok- do routera hasło zmieniłem z "admin" na inne;)