  • Data: 2013-08-17 07:02:13
    Temat: Re: Jaki rygiel elektromagnetyczny do furtki?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 16 sierpnia 2013 23:18:55 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Ja mam zwykly rygiel elektromagnetyczny w furtce i oprocz tego elektroniczny >zamek
    szyfrowy (z obu stron slupka) - po 3 latach mieszkania jak najbardziej >moge
    stwierdzic ze byl to strzal w dziesiatke. Korzystam praktycznie codziennie >(do
    otwierania furtki i bramy), mimo ze kazdy ma pilot w samochodzie i jeszcze >trzeci
    lezy w kuchni). Czesto trzeba wejsc/wyjsc kiedy sie go nie ma przy sobie >i zamek
    sprawdza sie swietnie - w drugim domu zrobilbym identycznie :)
    Ja ma domofon z czytnikiem rfid(chyba tak to sie nazywa) Kosztował niewiele ponad
    stówe a już ze 4 lata działa.
    Coś takiego/ chyba dokładnie takie coś;)
    http://allegro.pl/domofon-rl3203id-eura-z-brelokami-
    kartami-pastylki-i3467531402.html